vrijdag 18 januari 2013

Alle mensen vermaken met onze stemmen

Op donderdag 17 januari hingen in de Osse bibliotheek onderstaande nieuwe toevoegingen. Toevallig was op dat moment een jonge vrouw uit Wychen die de tip had gekregen om als ze 'toch' in Oss was even langs de bieb te gaan. Bingo. Ze was ontroerd door de variëteit aan bijdragen en vooral die waar mensen iets voor een ander willen betekenen. Begrijpelijk want ze was bezig een fundraising op te zetten voor de vluchtelingen in Syrië. Ze had onlangs kampen bezocht en op een bepaalde manier waren deze memobriefjes troostrijk.

Dat Bas mij leuk vindt
Wil ik Zayn ontmoeten en met hem trouwen
Samen met Myrthe naar 1D en met ze kroelen

Met Wouter gehad hebben # Hou van hem
Popster worden en gezond blijven
Marinier worden!!!
Dat mama een gezond en leuk leven heeft gehad  Hou van jou

Een vliegende eenhoorn ontmoeten
Rechten studeren in Amerika
Swarma eten! En genieten van het leven
Een auto slopen of 100

Kindjes krijgen
Een gellukkig leven hebben gehad
Naar Amerika toe!
Op tournee samen met Linde en alle mensen vermaken met onze stemmen
Naar het Maasland met mijn vriendin naar Korea

Hoi zege tege de wereld
Dat Kenny Tegenbosch mij verkering vraagt


Beroemd worden met zingen  met me family samen plezier maken
Beroemt worden dat is leuk
Opa worden
Elke dag 1x sterven van geluk

Beseffen wat voor mij gedaan is
Wereldvrede en gelukkig zijn
Een gelukkig gezinnetje stichten

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten